Seuraavaksi listaan ihmistyyppejä, suurin osa ilman perusteluja, ainakin toistaiseksi. Voihan olla, että joskus kerron perustelutkin, mutta ne taitavat olla kuitenkin liian ilmeisiä, jotta sille olisi todellista tarvetta. Tai voihan olla listaan perustelutkin joskus. Tai jonnekin. Ehkä alitajuntaani, josta ne on varsin kätevästi luettavissa, jos on telepatiaan taipuvainen.
ÄRSYTTÄVÄT IHMISTYPIT:
(satunnainen järjestys)
-Ne jotka pätee, oli syy mikä tahansa. Lähinnä merkki epävarmuudesta.
-Menestyvät citysinkut, surullisia tapauksia pinnan alla.
-Toimittajat, jotka haastattelee toimittajia.
-Kriitikot, jotka eivät analysoi vaan jotka kertovat juonen 14-vuotiaan kypsyydellä ja saavat siitä vielä palkkaa.
-Tekopyhät, jotka tietävät aina paremmin kuinka asioiden pitäisi olla.
-Rutisijat/marisijat/itkijäeukot
-Yliaktiiviset ja riehuvat lapset
-Edellä mainittujen vanhemmat
-Jonoissa etuilevat
-Homot, joiden on vaan pakko tulla ulos kaapista (miksi kukaan hetero ei koe pakottavaa tarvetta ikinään kertoa kovaan ääneen heteroudestaan..?)
-Ahneet, henkisesti ylipainoiset ihmiset.
-Haaveilijat, jotka ei uskalla toteuttaa itseään.
-Liian suuret luulot itsestään omaavat ylpeilijät.
-AamuTV:n tekopirteät isännät/emännät.
-Sivistyssanoilla keekoilijat.
-Talojen valtaajat (mä itseasiassa suunnittelen vastavaltaamista, siis että valtaan jo vallatun talon klassisen musiikin kuuntelua varten).
-Muotikasvissyöjät (Huom.eri asia kuin aito kasvissyöjä!).
-Vain yhtä musiikkilajia kuuntelevat ahdasmielet.
-Miehet, jotka vastustaa aborttia (kuinka niillä voi olla näkemystä siihen asiaan???).
-Naispappeuden vastustajat (kuka vaan voi tulkita raamattua haluamallaan tavalla, ilman että varmuutta totuudesta saadaan kuitenkaan).
-Homouden vastustajat raamatun perusteella (vittu siellä raamatussa kielletään niin moni muukin asia, että miks ne tarttuu just tohon kohtaan, ettei vaan olis jotain kiellettyjä tunteita omalla kohdalla...)
-Omasta uskostaan vakuuttuneet lahkolaiset (Jeesus oli muuten by the way juutalainen, ei helluntalainen, ei jehova, ei ev.lut:kaan...)
-Pikkuvarkaat, come on, lopettakaa puuhastelu ja tehkää ISOSTI ne keikat, näpistely on mielikuvituksen puutetta!
-Itsetuhoiset narkkarit (joo, ne tarvis apua, mutta kun niitä ei kiinnosta muu kuin päihtyminen).
-Sukupuoltaan vaihtavat ihmiset (ei se elämän onni ja tarkoitus nyt voi vehkeestä olla kiinni).
-Laiskat paskiaiset työpaikoilla.
-Munattomat poliisit (Huom.naispoliisit on jees, if you know what I mean).
-Kelan ja työkkärin henkilökunta.
-A-Katsastuksen henkilökunta.
-Pankkien henkilökunta.
-Jone Nikula, voiko enää julkisuudelle kipeempää ihmistä olla? (ret.kys)
-Tietyt tyttöystävät, jotka jättää.
-Ne tyttöystävät, jotka ei älyä jättää, vaan pitää itte tehä se "likainen työ".
-Mikko Alatalo.
Mutta jottei totuus unohtuisi, on myös olemassa seuraava luokkajako.
MAHTAVAT IHMISTYYPIT:
(satunnainen järjestys)
-Kesäteatterin näyttelijät, koska tahaton komiikka on parasta.
-Kauniit tytöt, niitä ei ole liikaa koskaan.
-Rennot, mutta viisaat ihmiset.
-Hyvin kasvatetut lapset, jotka osaa käyttäytyä.
-Edellä mainittujen aerobiccia harrastavat YH-äidit.
-Ne jotka ihailee mua (pakko jossain on olla edes yks semmonen!!!)
-Supersankarit, Batman etunenässä.
-Suhteellisuudentajun omaavat.
-Rohkeat, jotka uskaltaa tutustua uusiin ihmisiin.
-Aidosti hymyilevät.
-Suuri osa ystävistä ja pieni osa sukulaisista.
-Timo Jutila
