torstaina, maaliskuuta 06, 2008

kurpitsaa ja kunniaa

Vähänkö olen otettu. Sain Lilithiltä kunniamerkin:











Ei tämmöisiä koskaan ennen ole minulle annettu! Kiitos! Ja koska hyvä pitää laittaa kiertämään, lähetän vastaavan tunnustuksen vaikkapa seuraaville blogeille:

Yllättävä käänne
Virtaa sanoista
Ajantappovideo


Tunnustuksen on ansainnut tietysti myös itse Lilith, jonka riemastuttavan piikikkäitä päivityksiä olen innoissani ravannut lukemassa aina siitä lähtien kun blogien ihmeelliseen maailmaan ajauduin. Haluaisin palkita myös pari muuta blogia, mutta koska ne ovat salasanan takana tai muuten sellaisia etteivät niiden kirjoittajat välttämättä julkista tunnustusta kaipaa, lähetän tässä vain salaisen, supercoolin vilkutuksen: you know who you are..!


Sitten vieläkin (!) kiihdyttävämpiin asioihin: The Smashing Pumpkins, maanantai, Jäähalli, aaahhh!!! Vaikka Billy ei tajunnutkaan kosia minua, olin silti varsin tyytyväinen illan antiin. Keikka käynnistyi melko vaisusti, luulen että yleisö olisi päässyt paremmin mukaan vähän räväkämmän aloituksen myötä, mutta vähitellen tunnelma lämpeni ja lopulta suorastaan räjähti käsiin. Olen kuullut illasta sekä erittäin pettyneitä että sangen kiittäviä arvioita, ja omakin mielipiteeni on hieman kaksijakoinen: toisaalta harmitti, että muutamia odottamiani biisejä ei tullutkaan ja että yli kaiken rakastamani Ava Adore oli, no, pettymys, mutta siinäpä ne nurkumisen aiheet sitten olivatkin. Hieno keikka, kerrassaan; olen ihan huumassa vieläkin. Ja Billy oli ihana:




Eipä tässä kai muuta. Paitsi viikonloppuna Sydän, sydäntä. Iih!

Niin ja viekää tuo talvi hei pois. Minä en ainakaan tilannut sitä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Rakas! Oih! Kiitos! Ja sitä samaa :)

Tulethan huhtikuun alussa?

neiti minkkinen kirjoitti...

Kyllä niinku olis tarkoitus! <3