maanantaina, heinäkuuta 04, 2005

hämmennettynä

Lisäsin blogiini iltapäivällä laskurin, joka laskee kävijät (ei sivunlatauksia), ja nyt täytyy tunnustaa että ihmettelen. Tähän mennessä (n. 8 tunnin aikana) sivulla on pyörähtänyt 30 vierasta. Minä kun luulin että tänne ei eksy kuin muutama onneton, joille olen linkkiä tyrkyttänyt. En juuri koskaan kommentoi toisten blogeihin, olen siinä huono, enkä voi odottaa kommentointia itsekään, mutta olisipa silti kiinnostavaa tietää kuka päättömiä melkein-tarinoitani lukee.

Ilta venyi ja kutistui, viihdyin sohvalla elokuvan parissa. Olen miettinyt syitä yhtäkkiseen sanomisen tarpeeseeni, eikä niitä ole monta. Luulen eräällä olevan osansa tässä. Eräs on ennenkin potkinut minusta lauseita ulos, ja tämähän se vastaus taitaa olla kahteen äskettäin molemminpuolisesti esitettyyn miksi-kysymykseen. Ainakin yksi mahdollinen.

Piti maalata, en maalannut. Viimeisestä loikoilupäivästä on aikaa, en koe huonoutta nyt.

6 kommenttia:

~e~ kirjoitti...

Minä luen ainakin, noh, sen tietysti tiesitkin.:)

Aurinkoista päivää sulle!

Mari(nadi) Koo kirjoitti...

Minä käyn lueskelemassa, tunnustan!

neiti minkkinen kirjoitti...

Hei hienoa! Lisää ilmoittautumisia otetaan vastaan.. (61 vierasta käynyt jo, olen ihmeissäni!)

Jani kirjoitti...

En ole koskaan mitään blogia tunnustanut lukevani, enkä tunnusta tätäkään!

Vuokratontilla kirjoitti...

Vuokratontilla/Uusia lauseita ilmoittautuu. Olen iltakierroksella...

neiti minkkinen kirjoitti...

Ohoh, pieni vakoilureissu paljasti pari linkitystä blogiini, vilpittömät kiitokset huomiosta!

Väsäsin jo itsekin linkkilistaa muiden blogeihin, mutta poistin sen sitten kuitenkin. Ehkä joskus.